Zostań deweloperem – warsztaty z pasją

Co? Dwudniowe szkolenie dla przyszłych deweloperów

Gdzie? Warszawa, Zebra Tower, Mokotowska 1

Kiedy? 19-20 lutego 2019

Koszt udziału? 4000 zł netto

Uwaga! Cena promocyjna do końca 2018 roku – 3000 zł netto* (istnieje możliwość podziału kwoty na raty – 3 wpłaty po 1000 zł)Pobierz harmonogram

Plan szkolenia

  • przedsiębiorca
  • twórca
  • realista (przykłady bubli inwestycyjnych itp)
  • wizjoner
  • aspekty prawne (ustawy, prawo budowlane, tajniki optymalizacyjne)
  • analiza gruntów – ćwiczenia (optymalne wykorzystanie nieruchomości)
  • rynek i potrzeby
  • poszukiwania i rodzaje nieruchomości (grunt, rewitalizacja, zmiana funkcji itp.),
  • media, wz, MPZP
  • analiza sąsiadów i dostępu do dróg – warunki techniczne
  • szacowanie rentowności
  • wybór inwestycji (geologia, mp)
  • finansowanie (rodzaje, harmonogramy realizacji, harmonogram płatności)
  • generalny wykonawca a system gospodarczy
  • materiały budowlane we własnym zakresie czy od generalnego wykonawcy
  • wydatki na budowę
  • dobór wykonawców
  • przygotowanie placu budowy do rozpoczęcia prac budowlanych
  • harmonogram robót
  • przygotowanie terenu budowy poszczególnym wykonawcom
  • BHP na budowie
  • materiały i dostawa
  • odbiór budowy
  • usterki oraz ich naprawa
  • niezbędne działy w firmie (zakresy obowiązków)
  • umowy (rezerwacyjna, deweloperska, prospekty, rachunki powiernicze)
  • prawnik w firmie
  • rola notariusza
  • doradca podatkowy
  • DESIGN- ekonomia czy innowacja? Czy warto zainwestować w nietypowe rozwiązania architektoniczne?
  • PROJEKTANT – rozpoczęcie współpracy krok po kroku
  • KONCEPCJE – analiza dostosowania odpowiedniego projektu do uwarunkowań lokalizacyjnych i funkcjonalnych
  • ANALIZA funkcjonalności – aspekty planowania na każdym etapie procesu inwestycyjnego
  • WIZUALIZACJA – obraz sprzedażowy naszej nieruchomości i jego umiejscowienie w sprzedaży
  • SPRZEDAŻ – jak design może wpłynąć na możliwości rozplanowania marketingu inwestycji
  • rola biura w sprzedaży
  • znaczenie wizerunku sprzedawców
  • kontakt z klientem (otwarcie i zamkniecie sprzedaży)
  • kompetencje i komunikacja
  • kontakt z klientem po przeniesieniu własności
  • reklamacje i gwarancje w budowaniu relacji i przyszłej sprzedaży
  • marketing w branży deweloperskiej – główne zasady
  • strategia marketingowa oraz media plan
  • narzędzia komunikacji marketingowej w sprzedaży nieruchomości
  • kanały sprzedażowe – komunikacja z potencjalnym klientem
  • materiały promocyjne
  • kampanie społeczne w działaniach dewelopera

Chcesz wziąć udział w warsztatach? Napisz do nas!

Wyrażam zgodę na przechowywanie przez moją stronę przesłanych informacji, aby mogły odpowiedzieć na moje zapytanie.