Blog

Sąsiad instytucja

Widły, transparenty, gnojówka – to znane, ale mało wyszukane sposoby protestujących na uprzykrzenie życia deweloperowi. Istnieją jednak bardzo subtelne metody. Wystarczy, że w grupie niezadowolonych z powodu nowej zabudowy pojawi się… sąsiad. W Polsce jest to bowiem potężna instytucja, która potrafi skutecznie zablokować niemal każdą inwestycję. (więcej…)

Paweł Preisner na seminarium w G2A Arena

Za nami seminarium PMI Podkarpacie: „Cudze chwalicie, swego nie znacie”, które poświęcone było pozytywnym przykładom zarządzania projektami na Podkarpaciu. W ramach tego wydarzenia wystąpił Paweł Preisner – właściciel Hotelu Bacówka Radawa & SPA**** oraz prezes firmy deweloperskiej Szklane Tarasy – który w swoim wystąpieniu opowiedział o ogromnym potencjale województwa Podkarpackiego. (więcej…)

Zmysły w sprzedaży mieszkania – dotyk

To jeden ze zmysłów, zaraz obok smaku, który w sprzedaży mieszkania będzie najmniej wykorzystywanym narzędziem. Ale nie rezygnujemy z niego całkowicie. Jest on bowiem bardzo istotny, jeśli chodzi o wpływanie na doznania naszego potencjalnego klienta. (więcej…)

Osiedla Przyszłości – kierunek rozwoju branży deweloperskiej

Trwający boom mieszkaniowy nie będzie trwał wiecznie. Kiedy nadejdzie moment gorszej koniunktury, przetrwają ci deweloperzy, którzy nie tylko zaoferują najbardziej konkurencyjne nieruchomości, ale również obniżą koszty ich utrzymania dzięki zastosowaniu nowoczesnych i proekologicznych rozwiązań. Odpowiedzią na te wyzwania współczesności są Osiedla Przyszłości – wielofunkcyjne obiekty w modelu mieszkaj-pracuj-ucz się-wypoczywaj, których projekty oparte zostaną m.in. o odnawialne źródła energii. (więcej…)

Zmysły w sprzedaży mieszkania – słuch

Cisza? Hałas? Jak myślicie? Co byście wybrali? To chyba oczywiste. Tempo dzisiejszego życia powoduje, że nawet ludzie najbardziej aktywni zawodowo i prywatnie uwielbiają zaszyć się wieczorami w ciszy i spokoju. Jak w procesie sprzedaży zarządzać marketingiem skierowanym na odczucia foniczne? (więcej…)

Zmysły w sprzedaży mieszkania – węch (część III)

Czy jest ktoś, kto nie uwielbia ciasta zrobionego przez kochaną babcię? Zapach świeżo upieczonego placka to chyba najbardziej z domowych aromatów. I nawet jeśli nie jesteśmy ekspertami w zakresie domowych wypieków, to jest dla nas ratunek. (więcej…)

Flip na działce – pół miliona na jednej transakcji [VIDEO]

Flip najczęściej kojarzy się z mieszkaniami. Tymczasem podobną metodą można zarabiać obracając działkami. Odpowiednia wiedza oraz kilka trików prawnych pozwalają na osiąganie dużo lepszych rezultatów finansowych niż w przypadku kupna i sprzedaży mieszkania. (więcej…)

Zmysły w sprzedaży mieszkania – węch (część II)

Najważniejsze to wpuścić do mieszkania świeże powietrze. Wywietrzenie wszystkich pomieszczeń w apartamencie to podstawa. Nawet jeśli nasze lokum znajduje się w centrum miasta i wpadające powietrze nie ma nic wspólnego ze świeżością i zdrowiem, to i tak każdy ruch będzie działał na naszą korzyść. (więcej…)

Zmysły w sprzedaży mieszkania – węch (część I)

Już na etapie wystawienia ogłoszenia możemy zadziałać na zmysł węchu. Jak to możliwe? W tym przypadku – trzeba to przyznać – będzie trudniej niż w przypadku zmysłu wzroku, gdzie mogliśmy wpływać bezpośrednio. Tym razem musimy się wysilić i zadziałać w sposób pośredni, czyli działając na wyobraźnię. (więcej…)

Flip na działce – 500 tys. na jednej transakcji

Kiedy mówimy o zarabianiu na nieruchomościach, najczęściej myślimy o flipach mieszkaniowych. Tymczasem istnieje inna, bardziej efektywna metoda oparta o ten sam mechanizm, którą można nazwać nazwać flipem na działce. Aby taki flip przeprowadzić wystarczy tylko odpowiednie podejście oraz znajomość kilku trików prawnych, które zminimalizują ryzyko i własne zaangażowanie finansowe. (więcej…)